Blogihaaste: 2/7 Rauha.

On aika blogihaasteen toisen päivityksen.

Ihminen on elämänsä näköinen, ja päinvastoin. Elin puolen vuoden ajan kiireellistä elämää, joka ei sisältänyt hetkeäkään rauhaa. Matkustin paikasta toiseen vain suoriutuakseni elämästä, kunnes ymmärsin, kuinka tärkeää oma itse ja oman rauhan arvostaminen on. Jäin työttömäksi. Sisäinen rauha järkkyi, enkä tiennyt mitä tekisin. Käytin viikon itsesäälissä ja rauhattomuudessa rypemiseen, kunnes ymmärsin, ettei se auta minua eteenpäin. Vapauduin sisäisestä sekasorrosta ja aloin nauttimaan vapaudesta, sekä rauhasta, joita kotona oleminen minulle antoi.

Opettelin tekemään asioita rauhassa, kuormittamatta itseäni liikaa ja nauttimalla niistä elämän antimista, joita minulle on annettu. Sisäinen rauha koitti viimein 27.9., kun sanoin elämälle ja rakastamalleni miehelle TAHDON. Tahdon elää elämää sen sisältämine esteineen ja vaikeuksineen, kunhan saisin säilyttää sydämessäni ja mielessäni tämän rauhan. Olen onnistunut ainakin toistaiseksi. 

Kuinka sitten rauha tuli elämääni? Itsearvostus, elämän ilo, neulominen, itsetutkiskelu, läheisten tuki ja elämän lankojen käsissä pitäminen ovat sen mahdollistaneet. Ei mitään yliluonnollista, ei mitään mikä ei ole minun näköistäni. Vain minä ja elämä. Tätä blogikirjoitusta kirjoittaessani mielessäni oli vain yksi kappale: PMMP - Tässä Elämä On.

Itsearvostus.

Elämän iloa.

Neulominen.
Itsetutkiskelu.
Läheisten tuki.
Elämän langat omissa käsissä.
<3 K

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Neulottu bolero

Kalpa-fanin villasukat

Pinkit makkarasukat kiertoon