Blogihaaste: Minä.

Facebookin Käsityöblogit-ryhmässä haastettiin bloggaajat kirjoittamaan blogiteksti itsestään. Minä, minä, minä... minä?

Olen...


24-vuotias, onnellisesti naimisissa ja toistaiseksi lapseton sekä työtön. Koulutukseltani olen tradenomi. Olen iloinen, räiskyvä, tunteikas,nopeasti kiihtyvä ja yhtä nopeasti leppyvä ihminen. Kannan kaunaa vain, jos en kuule anteeksipyyntöä. Osaan olla enkeli tai pain in the ass, riippuen päivästä ja joskus seurastakin.
 
Pidän kyllä ihmisistä, mutta päästän lähelleni vain ihmiset, jotka tuntuvat parin keskustelun jälkeen edes jollain tasolla olevan samanlaisia kanssani. En kuitenkaan ole pissipää, inhoan peffan nuoleskelojoita. Rakastan anteliaita ja pitkiä keskusteluja, joiden aikana saa itkeä, nauraa, huutaa tai kikatella - kunhan kaiken päätteeksi sanotaan "tästä ei sitten kerrota kenellekään".

Teen jatkuvasti jotain. Jos en väkerrä, niin ajattelen ja suunnittelen sitä jatkuvasti. Siitä syystä minulla on oltava aina paperia ja kynä, jotta en unohda ideoitani. :)


Olen optimisti ja pohdiskelija. Jos joku menee pieleen, niin siitä selvitään kyllä aina, vaikka pienen tuumaustauon jälkeen. Elämää voikin verrata jossain määrin sukan neulomiseen. Elämän resori tasoitetaan sileäksi neuleeksi selviämällä hankaluuksista, mutta ennen sitä on kuitenkin tiristettävä viimeisillä voimilla kantapää. Jos kantapäätä tehdessä sattuu jotain ikävää, kannattaa jatkaa, sillä sen jälkeen koittaa iisimmät ajat. Loppu onkin itsestäsi kiinni.




<3 K

Kommentit

  1. Mukava, että vastasit haasteeseen <3 tuo, että päästääkö ihmisiä lähelleen on todella tuttua minulle. Joskus tuntuu, että oma suodatin on liiankin tiheä eikä oikein osaa päästää ihmisiä elämäänsä. Toisaalta tykkään pitää elämässäni vain ihmisiä joiden kanssa jaksan itse olla tekemisissä. Niin karulta kun se kuulostaakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta sekin, että joskus tulee pidettyä tiukempaa linjaa, ja luottamuksen arvoisia ihmisiä jää sitten lähipiirin ulkopuolelle. Joskus on vaan käynyt ikävästi, niin luotto ihmisiin yleensä on vaikeaa saada palautettua. Totista totta - mutta osataan ainakin nauttia sitten niistä ihmisistä joiden "hakemus" on päässyt läpi ;) huomasin muuten että harrastetaan molemmat valokuvausta, cool :)

      Poista
  2. Kiva kirjoitus!
    Näyttää Glorian terassilta tuo yks kuva jossa istuskelet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitsa!
      Kyllä vain, Glorian terassilla kirjoittelen runoa polttareiden ratoksi :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommenttisi lämmittää mieltäni! Tervetuloa uudelleen <3

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Neulottu bolero

Kalpa-fanin villasukat

Pinkit makkarasukat kiertoon