Viitta koiranpennulle

Olen instagrammissa ahdistellut minua seuraavia ihmisiä koiranpennun kuvilla, ja sama teema kyllä jatkuu henkilökohtaisilla Facebook-sivuillanikin. Mutta!

Minun piti keksiä nopeasti jotain lämmintä uudelle asukkaallemme, sillä pienellä ei ole, eikä tule olemaan minkäänlaista pohjavillaa tuulelta ja pakkaselta suojaamassa. Siispä pistin puikot heilumaan, kun DROPS:in sivulta kerran sopiva ohje löytyi.

Pieni on riehakas pennulle sopivaan tapaan, ja siitä syystä en ole saanut hyvää kuvaa jossa se seisoisi aloillaan ja viitta pääsisi oikeuksiinsa. Mutta jos nyt jotain kuvaa.... ;)



Sampo siis tässä ensin juoksee pää viidentenä jalkana, ja sen jälkeen kuorsaa sohvalla. Mutta jospa minä tästä innostuisin molemmille koirille jotain muutakin askartelemaan ;) Ajatuksissa on ainakin virkata jalkapallon tapainen lelu pojille afrikankukista. Katsotaan mitä saan aikaan ;)

Ohje on siis DROPS:in:
Alkuperäisessä ohjeessa suositellaan käyttämään Eskimo-lankaa, mutta minä käytin varastoistani löytyvää Novitan Siru-lankaa. Muuten menin täysin ohjeen mukaan, selän pituutta piti säätää vastoin ohjetta... Koiran selkä kun on n. 40cm pitkä ja S-koon ohjeessa selänpituus on 30-32cm. :)
Nappivarasto on ehtynyt sen verran, että rakas poikaseni joutui tyytymään pinkkeihin nappeihin. Vaan pinkkihän tekee tosimiehen! ;)


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Neulottu bolero

Kalpa-fanin villasukat

Pinkit makkarasukat kiertoon